Belangrijke informatie


- Belangrijke informatie in het kort:

In onze Concept-S webshop doen wij onze uiterste best om zoveel mogelijk informatie over het automodel en de bouwjaren bij het artikel te plaatsen. Neem voor het klikken op de bestelknop even de tijd om dit te lezen. Daarop kun je nog eens lezen of het bestelde artikel voor jouw Suzuki/auto is. Heb je toch vragen betreffende jouw model, onduidelijkheid over het bouwjaar of uitvoering, stuur ons dan een e-mail of een WhatsApp met je vraag en wij zullen ons best doen je zo snel mogelijk te informeren. Tevens zijn we op dit moment achter de schermen druk bezig met het wijzigen van de tekst die op de bestelbevestiging komt waarop je nog eens kort en krachtig kunt lezen/controleren wat je bij ons gaat bestellen.

- Foutief artikel besteld?

Heb je ondanks onze uitgebreide informatie toch een artikel besteld die niet past en wil je deze vervolgens ruilen dan vragen wij jou deze gefrankeerd, onbeschadigd en goed verpakt aan ons te retourneren via bijvoorbeeld PostNL, GLS, DHL of een vervoerder naar jouw keuze. Voeg een begeleidend schrijven toe aan het pakket met je naam en adres en bij voorkeur een kopie van factuur of bestelbevestiging. Met regelmaat krijgen we pakketjes binnen waar niets bijzit en wordt dan bij de retouren gelegd in afwachting van een bericht of een telefoontje van de klant.

- Elektronica en garantie:

Als je een elektronisch product in een fysieke winkel hebt gekocht en krijgt dit artikel binnen de garantietermijn een defect dan ga je er mee terug naar de winkel waar je het gekocht hebt. Heb je een probleem met bij ons gekochte elektronica zoals verlichtingsdelen, instrumenten, audiotoebehoren, kortom alles wat werkt op 12 Volt, en constateer je een defect binnen de garantietermijn van één jaar na aankoop, dan zal het defecte artikel aan ons teruggestuurd moeten worden zodat wij kunnen controleren wat er aan de hand is. Het artikel wordt niet vervangen als je ons alleen een bericht, foto of filmpje stuurt per e-mail of WhatsApp. Helaas komt het 2 van de 3 keer voor dat wij het defecte product niet retour ontvangen na het sturen van een nieuw artikel en daarom hebben wij deze regel, waar onder geen enkele voorwaarde vanaf geweken wordt, helaas moeten invoeren omdat ook wij het defecte product uitsluitend bij onze leverancier(s) kunnen claimen als we deze naar hun terugsturen. Na controle of na overleg met de leverancier zal het artikel gerepareerd of vervangen worden. Op halogeenlampen, xenon lampen en sommige LED lampen wordt normaal géén garantie gegeven door de leveranciers. Wij geven op de halogeen- en xenon lampen 6 maand garantie tegen doorbranden mits de defecte halogeen-/xenonlamp aan ons geretourneerd wordt. Op de LED-lampen wordt een garantie gegeven van maximaal 12 maand na aankoop mits wij de defecte LED-lamp van u retour ontvangen.

- Stylingdelen van kunststof of polyester:

Met de grootste zorg kiezen wij onze (betaalbare) styling accessoires uit zoals voorspoilers, sideskirts, achterskirts en achterspoilers. De meeste stylingdelen die wij leveren zijn gemaakt van ABS kunststof met een goede pasvorm, maar ook onze polyesterdelen zijn van een goede kwaliteit en in de meeste gevallen voorzien van een grijze of zwarte coating. Denk er wel om dat deze delen uit een mal komen en dat deze niet altijd vrij zijn van oneffenheden of krasjes in het materiaal. Dit hebben wij ook in de teksten van de diverse stylingproducten vermeld en deze oneffenheden of krasjes kunnen niet voor garantie of voor een extra korting geclaimd worden. Natuurlijk kun je, zoals diverse klanten willen, de delen ongespoten op je auto monteren, maar houd er dan wel rekening mee dat de krasjes zichtbaar zijn en dat zwart kunststof of accessoires die voorzien zijn van een zwarte coating door weersinvloeden kunnen "vergrijzen". Polyester accessoires worden met de hand gemaakt en bij handgemaakte producten kan er iets vergeten worden tijdens de afwerking, bijvoorbeeld een hoekje dat niet haaks geslepen is of een laagje primer die niet helemaal dekt. Polyester delen moeten daarom na binnenkomst bij jou ook eerst gecontroleerd worden op je auto en constateer je dan een hoekje die niet goed op je auto aansluit dan zou je deze met bijvoorbeeld een Dremel, vijl of schuurpapier kunnen aanpassen totdat deze netjes naar jouw eisen aansluit op de carrosserie of bumpers van je Suzuki. Houd hier rekening mee als je een polyester product bij ons koopt.

- Onbekende levertijd i.v.m. COVID-19 maatregelen:

Nog nooit hebben wij in de afgelopen 10 jaar in onze Concept-S webshop zoveel artikelen gehad die op dit moment niet meer leverbaar zijn en waar we de volgende tekst bij geplaatst hebben: "Op dit moment helaas onbekende levertijd door COVID-19 tegenslagen in productie in vervoer." Vele importeurs, zo ook wij, hebben containers "op hold" staan in Azië i.v.m. de extreem hoge prijzen voor containervervoer die inmiddels bijna verdrievoudigd is. Dit zou bepaalde accessoires extreem prijzig maken. Het gaat hier vooral om styling delen als spoilers, koplampen en achterlichten. Inmiddels hebben we zelf bijna alle Suzuki verlichtingsdelen in de EU al opgekocht en hebben ook buitenlandse importeurs niets meer liggen. Daarnaast heeft Taiwan, waar veel accessoires vandaan komen, na 1.5 jaar de strijd verloren tegen COVID-19 en worden daar steeds strengere maatregelen genomen om dit ellendige virus de kop in te drukken met alle gevolgen van dien. We kunnen alleen maar hopen op betere tijden, maar hoelang dit nog aanhoudt durven we niet te zeggen.

- Tot slot, de Afkoelingsperiode cq herroepingsrecht (in het kort):

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd als de fout bij ons ligt. De kosten voor retour van jou naar ons zijn voor je eigen rekening mits je kunt aantonen dat de fout aan onze zijde is gemaakt. Indien je gebruik maakt van herroepingsrecht zal het artikel met alle geleverde toebehoren en originele verpakking aan ons terug gestuurd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via e-mail OrderInfo@GoodGo.nl. Na ontvangst van je retourzending, controle en goedkeuring zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten, maar alleen als het product in goede staat is en wij het als nieuw kunnen verkopen. Vergeet niet om er een schrijven bij te doen of een kopie van factuur zodat wij kunnen zien van wie het pakket retour komt. Dit voorkomt dat het pakket op de stapel komt met geretourneerde pakketjes zonder naam/adres. Je kunt het pakket retourneren naar onderstaand adres: 


GoodGo (afd. retouren)
Hanzeweg 9C
9636 HS ZUIDBROEK


 

winkelwagen

winkelwagen is leeg
bekijk winkelwagen

NIEUW


Hoogglans zwarte C-stijl covers voor Swift AZ 1.0, 1.2 en 1.4 Sport

Reviews vind je op:

JE BEOORDELING IS WELKOM

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk

''

Meld je aan bij www.suzukimaniacs.nl voor veel Suzuki info en how-to's.

Veilig betalen

Coming soon

Deze website maakt gebruik van cookies (meer informatie)